Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 28, 2010

Anak2 ku sayang

Ini adalah anak2 kesayanganku . Dari kiri Dhani aka adik, Danish aka abang dan Danial aka angah. Walaupun ketiga-tiga mereka lelaki, tapi meraka lah yang telah mewarnai dunia rumahtanggaku. Tak dinafikan mereka agak lasak dan hyper aktif. Sesungguhnya kesabaran yang aku miliki nie terlalu nipis. Aku akui yang aku sering menangis disebabkan anak2 ku. Dan anak2 aku lagi ler banyak menangis di sebabkan aku... hehehe. Lain orang lain pendidikan yang diberi kepada anak2 mereka dan aku rasa, masa kecik nie ler kita didik dan lentur bila dah jadi buluh mungkin agak sukar d lentur. Semoga mereka akan menjadi anak2 yang soleh, yang akan berjaya di dunia dan akhirat. Aminnn..

No comments:

Post a Comment