Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 22, 2009

Update

Ermm... dah lama tak update blog nie ... bz sgt maklum ler skrang full time housewife.... Bz dgn anak2 y pergi blk sekolah. Memang terlalu penat jadi housewife nie. Bukan tak ada rest langsung tapi kerja rumah nie memang tak sudah-sudah.
Lagi nak melayan kerenah anak bongsu aku si hazim yg tak berhenti-henti bertanyakan itu ini. Pantang nampak benda atau perkara yang mengkompiuskan dia mula ler nak tanya... kekadang tu aku bior kan jer soalan itu tanpa jawapan... sori lerr adik otak mama tengah beku ....
Buat masa skang niie aku pun tengah mencari hobi yang sesuai buat aku... contah nyer aku cuba-cuba ler belajar buat kek, roti dan apa2 yang bole mengisi masa aku yang boring giler kat rumah.

No comments:

Post a Comment